“Vertrouwen is goed, controle is beter”
De 5 beloftes van Thuis in Vastgoed makelaardij
1. Rust
Nu de markt wat is afgekoeld, is er meer tijd om gedegen afwegingen en keuzes te maken in het aankoopproces. Wij kunnen als ervaren aankoopmakelaars samen met de klant het aankoopproces voorbereiden en begeleiden. Om samen op een minder stressvolle manier tot een mooie en verantwoorde aankoop te komen.
2. De juiste prijs
Als lid van de NVM hebben wij niet alleen een groot netwerk tot onze beschikking, maar zeker ook een schat aan moderne tools. In combinatie met de opgedane (lokale) kennis en onze ervaring, kunnen wij de marktwaarde van de beoogde woning als geen ander benaderen. Vervolgens bepalen we de onderhandelings-strategie en verrichten we al het benodigde onderzoek. Zo betaal je nooit te veel.
3. Sturing
De aankoopmakelaars van Thuis in Vastgoed coachen de klant; je wordt bijgestaan in een heel belangrijke beslissing in je leven, die gepaard gaat met grote bedragen. Of je nu starter bent of een ervaren belegger, de neiging is groot dat je verliefd wordt op een woning en niet meer met een “rationele bril” kan beoordelen wat de juiste keuze is. Verwacht van ons op dat vlak een kordaat advies. Wij helpen soms om dat laatste zetje te geven, of behoeden je juist voor een te emotionele keuze. Noem ons gerust empathische aankoopmakelaars.
4. Overzicht
Bij de aankoop van een appartement krijg je zomaar 25 tot 30 documenten toegestuurd, waarvan je de inhoud tot je moet nemen, al was het alleen al vanwege de onderzoeksplicht die je wettelijk gezien hebt. Waar moet je op letten, welke aanvullende vragen moet je stellen en welke valkuilen moet je omzeilen? Voor ons is dit haast dagelijkse kost. Wij behouden het overzicht, zullen geen stap overslaan en wijzen je op de relevante zaken. In Jip en Janneke-taal wel te verstaan, want de meeste documenten zijn al ingewikkeld genoeg.
5. Een uitgebreid netwerk
Wij hebben door de jaren heen een uitgebreid netwerk opgebouwd van bouwkundigen tot notarissen, of financieel adviseurs. Als klanten op een bepaald onderdeel meer willen weten, leggen we het contact en verwijzen we ze door, net als een huisarts. Zo staat een zorgvuldig opgebouwd netwerk tot jouw beschikking, ook na de eigendomsoverdracht!